diumenge, 11 de desembre del 2016

Entrevista a la tutora de 3r d'ESO B

Entrevista a Rosa Andreu, professora de l'institut Salvador Vilaseca i tutora de 3r d'ESO B

Bon dia, Rosa. Primer de tot, gràcies per acceptar la nostra proposta de fer-te una entrevista. Ara, comencem.

On vas néixer?

Vaig neixer a Barcelona, el 16 de de juliol del 1979, i tinc 37 anys. He viscut a molts llocs, però actualment visc a Tarragona.

En quins instituts vas treballar?

He treballat ens molts centres i en moltes coses diferents…

Per què vas escollir aquesta professió?

Simplement perquè m'agrada, és el que més m'agrada. He fet de tot, infermeria, classe al laboratori, cicles formatius…

Quina és la teva relació amb els professors?

Jo crec que bona, tot i que els estic coneixent, però, en general, sempre ha estat bona la meva relació amb els professors.

Quines assignatures fas?

Faig biologia i geologia, naturals i l'optativa de benestar i salut. Imparteixo classe als grups de 1r d'ESO a 3r d'ESO i a 2n de BAT.

T’endus molt treball per casa?

Si, sempre, és inevitable. He de preparar les clases i sempre acabes portant feina a casa, aquesta feina es així.

Què penses sobre les revàlides?

Penso que no són gaire bona idea…

Què penses de la teva classe com a tutora?

Penso que són molt bones persones però parlen molt. Alguns són més xerraires que altres. Però estic convençuda que individualment són tots molt bones persones.

Quant de temps portes treballant? Quan et penses jubilar?

De moment estic de profesora. D'ençà que vaig acabar la carrera em van sortir moltes feines. Ara estic bé a l'ensenyament. M'agrada el que faig. Sobre jubilar-me, encara em falta molt, no hi penso en això.

Doncs gràcies per haver acceptat la nostra entrevista, Rosa

Francesc Daniel Solis Collados , 3r ESO B
Eric Hurtado Lozano , 3r ESO B
Esteban Cabas Mesa , 3r ESO B


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada