dissabte, 11 de març del 2017

Entrevista als treballadors de la cantina

Fa temps que estic estudiant en aquest institut, també porto molt temps comprant menjar a la nostra cantina, per què no saber-ne una mica més?

--Bona tarda, ens agradaria saber més sobre el vostre ofici
--És clar! Aquí estic per a respondre les vostres preguntes.

--Aquest treball és molt complet per a una persona, quants treballeu aquí?
--Normalment som dues persones.

--I com us repartiu la feina?
--El dos sabem fer les mateixes coses, així, si jo estic ocupada atenent als clients, ell pot

anar preparant entrepans i viceversa.

--La mitja hora que estàs treballant, t’estresses molt o no?
--No et creguis, només en  aquesta hora patim una mica, a vegades, els dilluns i els divendres, que és quan venem pizzes... Coses així, però tot és bastant tranquil.

--Quin és l’horari d’arribada dels productes?
--Depèn... Les patates em solen arribar els dimecres, les begudes els dijous... Els entrepans els puc demanar sempre, però... Passa una cosa: si per exemple el dilluns em quedo sense piruletes, fins al dimecres no en tindrè, però si  un dia em quedo sense entrepans, al dia següent ja torno a tenir-ne més.

--Hi ha hagut algun canvi important darrerement a la cantina?
--Abans, entre classe i classe, podies baixar i demanar qualsevol cosa, però ara ja no, ara      fins a l’hora del pati no pots demanar res, i després tampoc.

D’acord... Moltes gràcies!

Eric Hurtado 3r B ESO

Razvan Ciuhat Florinel 3r A ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada